1 Eylül 2013 Pazar

Düşük Kalorili, Doyurucu Ara Öğün Arayanlara : Ülker Kellogg’s Special K Kraker !


Bu aralar biraz kilo almamla, diyet ve spora başlamam bir oldu tabii ki. Haliyle başladık araştırmalara! Herkesin ağzından çıkan tek ortak nokta; sık ama az ye, öğün atlama ki vücut açlık moduna girip, yağları korumasın, gelen ilk besini kıtlık modundayız diye yağa çevirmesin!

Bana sık yeme kısmı çok güzel uyuyor tabii ki ama az yeme kısmına uyamıyorum nedense! Çalışırken, okurken restoranlarda cafelerde düşük kalorili bir ara öğün bulamıyorsunuz haliyle. O yüzden her an yanımda taşıyabileceğim, nispeten uygun fiyatlı, lif oranı yüksek ( tok tutsun diye ) ürünler bakmaya başladım ve şans eseri Migros’ta kampanyası olduğu için karşıma ara öğün mucizesi Ülker Kellogg’s Special K Kraker çeşitleri çıktı!

Fesleğenli ve Domatesli Naneli olmak üzere 2 çeşit
Şöyle bir baktım; Domates Nanelisi ve Fesleğenlisi var. Lif oranı yüksek, kalorisi çeşidine gore porsiyonu 66 ve 62 kalori olmak üzere oldukça düşük ve fiyatı sadece 50 kuruş. Hemen aldım tabii ki denemek için iki çeşidinden de ve kısa sürede hayranı olarak, -bu fiyatının ne kadar devam edeceğini bilmediğim için- 10-12 paket aldım ve her gün ara öğünümde akşam üstü şekersiz yeşil çayımla beraber Kellogg’s Kraker tüketiyorum. Ara öğünde bir avuç içi cevizden daha az kalori almak ve doymak güzel bir duygu J

Ürün paketinin içerisinde 30 gr yani 2 porsiyon kraker var, ben ara öğünümde yarısını yani 1 porsiyon tüketiyorum.

Meraklısına besin değelerini yazacak olursam;

Domates Naneli Ülker Kelogs Special K Kraker ( Her 100 Gram için ) :
Kalori: 440 kcal
Yağ: 10 gram
Karbonhidrat: 81.3 gram
Şeker: 7.5 gram
Lif: 3.6 gram
Protein: 7.8 gram
Tuz / Sodyum: 3.1 / 1.23 gram

Sadece 50 kuruşa gün içerisinde 2 ara öğününüzü düşük kalori alarak ve doyarak atlatabiliyorsunuz. Araştırmalarım devam ediyor yeni ara ürünler keşfettikçe yazacağım ve herkesin faydalanması için tavsiyelere de açığım J

1 yorum :

  1. 440 kcal bayagi yuksek bi rakam ama eti form kepesizler var onlarda ayni fiyat hem onlarin paketi 167 kcal onu daha cok oneririm limonlu portakalli cesidide var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sevdiyseniz Bizi Beğenin :)