5 Aralık 2013 Perşembe

Enpara.com Deneyimi - Tavsiyemdir!

Uzun zamandır yoğunluktan yazamıyordum, bu aralar yeni bir işe başladım. İşe alışma, iş hayatına alışma dönemi derken zaman bulamadım ancak yavaş yavaş toparlamaya başladım. Mezun olduktan sonra işe başlayınca, malum kredi kartı da çıkarmak gerekiyor, iş vereninizin bankasıyla uğraşıyorsunuz, hesap açıyorsunuz derken lanet ettiğim bir süreç oldu.

Çalıştığım şirketin insan kaynaklarına dahili numarayı girip ulaşmayı beceremeyen Akbank mı dersin, banka kartını 1 ayda gönderen TEB mi dersin, çileden çıkardılar.Hem maaş hesabımdan biraz birikim yapayım, hem de kampanyalardan faydalanayım diye göz atarken karşıma Enpara çıktı. Üstelik son zamanlarda her yerde reklamını görüyordum ama dikkat etmemiştim, biraz araştırınca ve başvurunca Enpara bankacılığa bakış açımı değiştirdi.

Nasıl mı?




Devamı için lütfen aşağıya tıklayın!


Kısaca anlatmak gerekirse Enpara.com bir Finansbank hizmeti. Esasında baktığınızda sadece br banka kartı. Kredi kartı değil.Hesabınız ve banka kartınız var, bu kartınızla diğer tüm banka kartlarıyla ne işlem yapıyorsanız onu yapıyorsunuz.Türkiye'de bir ilki gerçekleştiriyorlar ve online bankacılığı bir adım öteye taşıyarak internet şubeciliğini ayağınıza getiriyorlar. Mottoları şu; şubeleri olmadığı için masraf yok, şube internet şubesi, dolayısıyla ne banka hesap işletim ücreti var, ne eft/havale ücreti. Bune ek olarak yine masraf olmadığı için diğer tüm bankalardan daha zengin faiz oranlarıyla daha iyi bir birikim imkanı sağlıyorlar.

Özetle; masraf yok, fırsat çok!

Kampayanlardan sonra bahsedeceğim ama beni esas etkileyen hizmet anlayışları oldu. Enpara'ya başvururken kartı teslim edecekleri gün olarak 4 gün sonrasını seçebildim. Gerçekten de 4 gün sonra Enpara temsilcisi aradı ve müsaitliğimi sordu. Anlaştığımız saatte kartımı iş yerime kadar ayağıma getirdi, sözleşmeyi imzaladım ve kartı teslim aldım. Kartı verirken de jest yapmışlar şirin bir defter ve kalem hediye ediyorlar. Satış elemanının ilgisi, sempatikliği, bedava bir hizmet değil de platinium müşteriymişsiniz gibi his yaratıyor insanda. Hele ki banka kartını 1 ayda yollayan TEB'den sonra mucize gibi geldi.

Kartım geldikten sonra arandım, hizmetten memnun kalıp kalmadığım, önerim olup olmadığı soruldu.Kampanyalardan haberim olup olmadığı, yoksa tüm detaylarıyla anlatacaklarını söylediler. Müşterilerini dinlemeleri, onların isteklerine göre kendilerini geliştirmeleri oldukça güzel.

Kampanyalarına baktığımda Aralık sonuna kadar internetten yaptığınız alışverişlerin %20sini geri iade ediyorlar. Bir ay içerisinde maksimum 100 TL geri alabiliyorsunuz. Aynı kampanya Yemeksepetinde de devam ediyor. %20 gerçekten müthiş bir oran, böyle bir kampanya henüz görmedim diğer banka kartlarında. Cafe Nero'da da her gün 1 kahve alana, 1 kahve bedava Enpara ile. Umarım bu iki kampanyadan daha iyileri bizleri bekler ilerleyen dönemlerde.

Kredi kartı var mı? Şimdilik hayır ancak müşterilerine gönderdikleri anketle ne tarz bir kredi kartı istediğimiz soruldu ve yakın zamanda yıllık aidatı olmayan bir kart geleceğinin müjdesi veriliyor. Onu da alacağım.

Hiçbir masrafı olmamasına rağmen yıllık 100 tl ye yakın banka hesap işletim ücreti, en az 70-80 liralık kredi kartı aidatı, yaptığım eft/havale başına 2-3 tl alan bankalardan kurtulmak için her fırsatı değerlendiririm.

Benim bankaya bakış açımı değiştirdi Enpara. Bankacılık anlayışları, kullanıcı dostu uygulamaları, kampanyaları, ücretleriyle diğer tüm bankaların da örnek alması gereken, ders çıkarması gereken bir hizmet olmalı. Sırf bu yüzden dahi kullanmayacak olsam bile hiçbir ücret ödemeden Enpara'ya üye olurdum diyebilirim.

Türkiye'de bir ilki yapıyorlar, oldukça başarılılar ve müşteriyi soymaktan başka hiçbir işe yaramayan bankalara ders veriyorlar. Umarım bozmazlar ve devamı gelir.

Tavsiyeme gelince; kesinlikle pişman olmazsınız. Varsa ihtiyacınız, arayışınız, düşünmeden kayıt olun.

Fikir vermesi amacıyla bir kaç reklamları;






1 yorum :

  1. 2014 Ağustos ayından bu yana kullandığım Enpara hesabımdan oldukça memnunum. Bugüne kadar 1 kuruş kesinti yapmadılar. Ayrıca Steam, iTunes, Facebook vb. birçok online marketten yaptığım alışverişlerde "Max. 50 TL olmak şartıyla" %50 indirim fırsatından yararlandım. Ayrıca Enpara her ay 1 kez diğer bankaların ATM'lerinden kesintisiz bir şekilde para çekme imkanı da sağlıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sevdiyseniz Bizi Beğenin :)